tisdag 17 mars 2009

Jag vet,jag har varit dålig på att uppdatera.

Min dag började med att jogga till jobbet,nöjd!! nå fast det tar kanske max 15 minuter att gå men det kändes ändå skönt att lunka fram ist. Jag har ju i något svagt ögonblick lovat att jag ska springa tjejmilen i år så det är dags att börja träna till den.
Jag och Linda har börjat springa på bandet på gymmet och jag måste erkänna att det är roligt och skönt.
Och väldigt förvånad att jag klarar av det. Men som en har sagt och mig en gång "när du tror att du är helt slut och inte har nå mer krafter kvar,har du hälften kvar att ge"
Visst var det så,Malin? :)
Nu ska jag krypa ner under täcket.
God natt!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är just därför jag inte kan fatta hur fan man kan missa ett världsrekord med 1/100 del. Då har man inte gett allt eller?

ps. Har du mailat om lght?

//Storebror

Anonym sa...

ja så det är verkligen ! jäkla vad vi ska springa i sommar då!! jag utmanar dig, shiit vad kul de kommer bli ;) antar du utmaningen ??

Anonym sa...

Men Linda!!! Nu får du rycka dig i kragen,,vad händer??? Du uppdaterar ju ingenting!!!!! Kom igen!!

//Storebror