onsdag 25 februari 2009

Jag var så trött när klockan ringde kvart i sju idag,ville bara kasta in den i väggen..Hatar att stiga upp tidigt. När man väl är framme på jobbet så går ju tiden ganska snabbt ändå. Efter jobbet tog jag och Maria en promenad upp till mig så jag fick byta kläder och sen ner igen till badhuset.Där jag mötte upp Olle och Moa på hennes brottar träning. Hon var lite försiktig idag.Dom skulle göra lite övningar 2 & 2 och försökta brotta ner den andra men då ville hon bara titta på.Hon är yngst där,så kanske det inte är så kul att brottas med någon som är lite större. Sen gick vi till kina resturangen och åt middag,gott!! Nu är vi hemma och Olle har farit och basta med Jocke (Carros bror) så nu tittar Moa film och jag ska passa på att läsa se&hör..haha jag vet,värsta skvallerblaskan.. Hejs!

Inga kommentarer: